Coronavirus (COVID-19)

Update: 15 juli 2020

 

Als gevolg van de reisbeperkingen en de moeilijkheden die onze klanten hebben hun bestemming te bereiken als gevolg van COVID-19-beperkingen, hebben wij ons boekingsbeleid aangepast en meer flexibiliteit geïntroduceerd. De gezondheid en veiligheid van onze klanten, medewerkers en partners staan bij Dream Yacht Charter voorop.

Ons team staat voor u klaar. Houdt u er rekening mee dat onze telefoonlijnen erg druk zijn en dat uw geduld wordt gewaardeerd. Neem contact op met uw reisagent als u niet rechtstreeks bij ons heeft geboekt. Wij blijven de situatie nauwlettend volgen en dit kan resulteren in een wijziging van onderstaand beleid.


Onze COVID-19 maatregelen

Vaar met vertrouwen en lees de details van onze COVID-19-maatregelen op onze bases, voor het reinigen van onze jachten en de maatregelen tijdens het in- en uitchecken.


Operationele update

Bent u uw vakantie aan het plannen? Onze charters zijn deels weer gestart in de VS, het Caribisch gebied, de Middellandse Zee, Australië en de Stille Oceaan. Bel of mail ons voor meer informatie.


Uw boeking bij Dream Yacht Charter

Als u vanwege COVID-19 restricties* niet op uw vertrekbestemming kunt komen, heeft u de volgende opties:

  1. Er zijn geen kosten verbonden aan het wijzigen van boekingen naar een nieuwe datum in 2020 of 2021. Uw aanbetaling wordt verwerkt in uw nieuwe boeking en, als u zich houdt aan de betalingstermijn van uw oorspronkelijke boeking, en de eindbetaling voldoet wanneer deze nu of binnenkort verschuldigd is, ontvangt 10% korting op het verschuldigde bedrag.
  2. Als u nog geen nieuwe datum voor uw boeking heeft, ontvangt u een voucher voor de aanbetaling die u kunt gebruiken voor een toekomstige charter voor vertrek in 2020 of 2021. Als u zich houdt aan de betalingstermijn van uw oorspronkelijke boeking, en de eindbetaling voldoet wanneer deze nu of binnenkort verschuldigd is, ontvangt 10% korting op de waarde van de voucher.
  3. Bij het opnieuw boeken gelden de huidige prijzen die op dat moment gelden voor de nieuwe data. U zult het verschil moeten betalen als de boeking duurder is en er zal geen restitutie plaatsvinden als de boeking goedkoper is.

* Restricties wordt gekwalificeerd als:

  • Wij kunnen uw charter niet uitvoeren op de vertrekbestemming vanwege overheidsbeperkingen met betrekking tot COVID-19
  • U kunt niet naar uw vertrekbestemming reizen vanwege reisbeperkingen van de overheid met betrekking tot COVID-19
  • Let op: in het geval dat het land dat u bezoekt toegang toestaat, maar een negatieve Covid-test vereist die u niet kunt verstrekken, dan classificeert ons beleid een dergelijke situatie niet als verstoring en/ of beperking door COVID-19 en zijn de normale annuleringsvoorwaarden van toepassing

Als u via een andere agent heeft geboekt, neemt u dan rechtstreeks contact met hen op over uw boeking.


Flexibiliteit voor nieuwe boekingen die zijn gedaan vanaf 13 mei 2020

We hebben flexibele betalingsvoorwaarden voor boekingen naar de Middellandse Zee die in 2020 vertrekken met slechts een aanbetaling van 10% en 20% binnen 90 dagen voor vertrek.

Als u vanwege COVID-19 niet op uw vertrekbestemming kunt komen zijn er geen kosten verbonden aan het wijzigen van uw boeking naar een nieuwe datum in 2020 of 2021. Bij het opnieuw boeken gelden de huidige prijzen die op dat moment gelden voor de nieuwe data. U zult het verschil moeten betalen als de boeking duurder is en er zal geen restitutie plaatsvinden als de boeking goedkoper is.