UW BOEKING TIJDENS COVID-19

Update: 17 september 2020

De gezondheid en veiligheid van onze klanten, personeel en partners zijn een prioriteit bij Dream Yacht Charter. Wij hebben ons boekingsbeleid aangepast en meer flexibiliteit geïntroduceerd tijdens COVID-19.

Ons deskundige team staat klaar om u te assisteren. Neem contact op met uw reisagent als u niet rechtstreeks bij ons heeft geboekt.

Uw vakantie plannen?

Momenteel wordt er gezeild in de VS, het Caribisch gebied, de Middellandse Zee, Australië en de Pacific. Neem contact met ons op als u vragen heeft of advies wilt.

Waarom boeken bij Dream Yacht Charter?

Wij hebben dit jaar meer charters uitgevoerd op de meeste continenten en oceanen dan enig ander charterbedrijf tijdens de Corona pandemie. Wij passen ons aan en brengen wijzigingen aan in de vloot, zodat u kunt gaan zeilen – als u niet bij de jachten kunt komen, brengen we de jachten naar u!

U bent niet gebonden aan één bestemming, wij hebben meer dan 60+ bases om uit te kiezen in het geval u zou moeten wijzigen als gevolg van Covid 19.

Caribische charters 2021

Boek met vertrouwen in de wetenschap dat we uw boeking kunnen verzetten naar één van onze 60+ bestemmingen wereldwijd als u niet kunt reizen zoals gepland vanwege COVID-19.

Uitsluitend voor boekingen naar het Caribisch Gebied die vertrekken tussen januari en maart, kunt u gratis wijzigen naar een andere Caribische bestemming als er een COVID-19 verstoring is als u een boot van vergelijkbare grootte boekt (tot 2ft langer) en in dezelfde maand vertrekt. Als u aan deze voorwaarden voldoet, wordt het verschil niet in rekening gebracht als de boeking duurder is en ontvangt u een creditnota voor het prijsverschil als de boeking goedkoper is.

Met 11 Caribische bestemmingen kan alleen Dream Yacht Charter u een ongeëvenaarde keuze bieden voor wijzigingen binnen het Caribisch gebied.

Uw boeking bij Dream Yacht Charter

Als u vanwege COVID-19 restricties* niet op uw vertrekbestemming kunt komen, heeft u de volgende opties:

  1. Er zijn geen kosten verbonden aan het wijzigen van boekingen naar een nieuwe datum in 2020 of 2021. Uw aanbetaling wordt verwerkt in uw nieuwe boeking en, als u zich houdt aan de betalingstermijn van uw oorspronkelijke boeking, en de eindbetaling voldoet wanneer deze nu of binnenkort verschuldigd is, ontvangt 10% korting op het verschuldigde bedrag.
  2. Als u nog geen nieuwe datum voor uw boeking heeft, ontvangt u een voucher voor de aanbetaling die u kunt gebruiken voor een toekomstige charter voor vertrek in 2020 of 2021. Als u zich houdt aan de betalingstermijn van uw oorspronkelijke boeking, en de eindbetaling voldoet wanneer deze nu of binnenkort verschuldigd is, ontvangt 10% korting op de waarde van de voucher.
  3. Bij het opnieuw boeken gelden de huidige prijzen die op dat moment gelden voor de nieuwe data. U zult het verschil moeten betalen als de boeking duurder is en er zal geen restitutie plaatsvinden als de boeking goedkoper is.

* Restricties wordt gekwalificeerd als:

  1. Wij kunnen uw charter niet uitvoeren op de vertrekbestemming vanwege overheidsbeperkingen met betrekking tot COVID-19
  2. U kunt niet naar uw vertrekbestemming reizen vanwege reisbeperkingen van de overheid met betrekking tot COVID-19

* In het geval van een restrictie zoals hierboven wordt vermeld, neemt ons verkoopteam contact met u op om u te adviseren om uw boeking te wijzigen of een voucher te ontvangen. Als u op dat moment besluit om uw boeking toch door te laten gaan, is het niet meer mogelijk om op een later tijdstip toch uw boeking te wijzigen of een voucher te ontvangen.
* Let op: in het geval dat het land dat u bezoekt toegang toestaat, maar een negatieve Covid-test vereist die u niet kunt verstrekken, dan classificeert ons beleid een dergelijke situatie niet als verstoring en/of beperking door COVID-19 en zijn de normale annuleringsvoorwaarden van toepassing.

Als u via een andere agent heeft geboekt, neemt u dan rechtstreeks contact met hen op over uw boeking.